Flummalingflummaling

Ååh. Jag blir så glad av era kommentarer allihopa! Det värmer i mitt mjuka hjärta såå..
--

En sak som är väldigt synd med nya vänner man lärt känna är att man inte känner dom sen förr. Man vet inte vad dom gjorde för pinsamheter i skolan eller vem dom frågat chans på. Man vet heller inte hur de va i tonåren eller om de ljög för läraren på gympan för att slippa vara med . Om man är väldigt bryllig kan man ju fråga, men man kommer ändå inte ens så nära inpå att man får de små detaljerna som man vill och behöver för att få en bild av det.

Det jag menar (trots att jag flummar värre än en...) är att det är så viktigt,och enormt kul att ha någon kvar från skoltiden. En vän som man kan prata gamla minnen med. Att minnas tillsammans vad man gjorde när man gick i ettan och kom försent till lunchen för gympan var försenad o kö i duschen! Såna saker försvinner, för vi börjar bli gamla nu för fasen. Vi måste dela med oss av minnen.

DÄRFÖR ska vi nu skåla. Vi ska skåla för att vi har haft en barndom,bra eller dålig. Vi ska vara glada att vi lever och att vi har vänner, nya som gamla. Vi ska skåla för att vi är människor. för trots allt så hade vi ändå tur. Gud hade lika gärna kunnat göra oss till pissmyror! Och vad jag vet går inte dom i skolan eller frågar chans på varann
 (eller?)






2009-08-27 | 15:43:13 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Jag tycker det är kul att prata minnen med dig :D xD

2009-08-27 // 19:42:12
» Nettan

Håller verkligen med dej,så bra skrivet :)

2009-08-28 // 02:36:07
» lys

ohooo. hur går det?

2009-08-28 // 09:48:23
» Malin

Hahah! Ejda ejda ejda! Du är bara för rolig ;) Men du har rätt i de du skriver :)

2009-08-28 // 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback