Det där igen..

Anledningar till att jag inte behöver och inte är motiverad till att gå Fornby folkhögskola är följande!



Ska på möte snart. Som ni säkert insett kommer det handla om folkhögskolan min käre handläggare försöker trycka in mej på här i Borlänge. Jag tvivlar inte på att skolan är dålig. tvärtom. Men det är inte där felet sitter. Uppe har jag satt punkter på dom delar som jag känner ÄR en BRA orsak/anledning till varför jag INTE vill gå skola, igen! Duger inte dom argumenten för min handläggare så får han i så fall göra vad han vill.Om han tycker att jag e en lat jävel o allt jag sagt är undanflykter ,så kan han välja att slänga ut mej från AF. Vinka sarkastiskt och säga att jag är utan varken jobbgaranti eller pengar! Det är förävligt, jag vet.

Vissa av er tycker säkert ''ta dej i kragen för fan o plåga dej igenom det här året på folkhögskolan då. Så farligt är det väl inte med lite utbildning?''. Men jag tycker inte att det är värt att göra det för att HAN och AF vill det.,. Som jag sagt miljoner gånger förr har jag NYLIGEN (ett år exakt) gått ut folkhögskola i Mora med FULLSTÄNDIG behörighet till högskolan. Jag har läst alla kärnämnen i tre år och är nu färdig. VARFÖR ska jag behöva gå ÄNNU ett år när jag ÄR klar? Varför inte gå en yrksutbildning istället?

Jävla SKIT-AF! Jag får ingen praktik. Medans andra bra kan vinka me lilltån så får dom praktik vilka tider dom vill,var dom vill och hur länge dom vill!


IT SUCKS!

2009-08-24 | 12:41:38 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback