Tjipp!

Sorry för kass uppdatering men jag/vi har varit ute på vift runt hela Sverige känns det som.
Först 23-26 december i Dalen. Sedan 26-28 december i solstaden Karlstad.
Igår tills på torsdag är vi HEMMA,och på torsdag/nyår bär det av än en gång till Dalen. Så SNÄLLA ha förståelse nu då, för de där smådatorerna hatar jag. Det är småsmå ihoptryckt tangenter som man knappt kan trycka på utan att det blir stavfel.. Men nu är jag ju här,det som räknas allra mest.. 

Eftersom jag inte har så mycket att skriva egentligen förutom att vi tillbringat dagarna med massa mysit folk så får bilderna (JA, JAG HAR BILDER) säga sitt. Det är en hel del julklappar, inget skryt! Utan jag bara lägger upp så ni har nått att se på när jag är så tråkig och inte uppdaterar så ofta..




En Twilight-kalender som jag önskat mej xD,känner mej som en fjortis..
haha! Men tack så jättemycket Sofia :D




*dör*




I Nornäs. Simba tror att han är en hund och ligger uttjockad på kossan.. Gött..


http://publishme.se/6750/imagehandler/?go=upload&mode=multi&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

FIIIRE!




GRILLADE KOTLETTER! (ursäkta matbilden)




Åt julbord med den här fisprutten!





Azze och Ragnar med det långa håret. yä.




Joiz blygfis..



Mella klippte mej. Hihi. ni kan ju låtsas som att ni inte märker att jag är naken........
Och jag var inte naken när Mella klippte mej,så ni har det klart för er..
Och ja,osminkad som få! eller sminket är väl under ögonen,duger det med =)



naket. varning.




Joiz diskar hellre än att ta igen färdigtorkad disk. Denna gången vägrade han ta igen den färdiga disken och öste på lagerpålager med den nya disken. Då ser det ut såhär (huvudsaken e väl ATT han diskar??)
----




Katter är UNDERBARA!



Som sagt..
MEN, det har bara hänt dom gångarna.
Blomman på första bilden har vi haft sen vi flytta hit och det var första gången den åkte i golvet..
--




Ensamtid? what ?



Simba leker Timoooon..
---




Skickade efter ett 500-bitars pussel till Muna i julklapp.. Fint va?
--




Ursäkta matbilden men ba MÅSTE! Åt på Tzatziki här i stan,grillat. Underbart sjukt gott..
Ville bara säga det..

--


:D




Fick gratis äcklig choklad av Marabou. Seriöst skitvidrig. smaka spya i munnen..
--




Exprimenterade med älgfärs, fetaost, ägg, bacon, lök och ströbröd m.m! skitgott =)
---



Minde och azze. Supersöta!



seeer inget!

---



the Gays!




Molly har förresten snott min kille! Hon pussade Johan säkert 30 gånger den kvällen..

---


I Karlstad så är dom lite bakvända och även så Simba.
Han har gjort sitt men gräver igen det åt det hållet..

--



Vill ha den tshirten <3

-
Och så kommer julklapparna..



trådlös skrivare xD




Hemmabio..




Snuskigt dyr rakapparat..
dock inte till mej :D



Kissepittarna fick kattmat åxå. Snart är alla kastrerade så då ska alla få äta det! Hihi..
Bara lille Goofys kvaar! hihii




Nått dyrare kattsand som ska få bort stanken från kattlådan. Plus är att det ''klumpar'' sej OCH man kan spola ner det i toan. Oftast ska man inte ha ner klumpar i toan för det fastnar jättelätt igen i rören eftersom det blir som cement.. Men detta är typ ett slags pappliknande material som luktar skog? Jaja. Skitkul fakta,JAG VET!




Denna vackra tavla fick vi av Azze och Marie. Sötva? Liten michilinbebis :D
Lik Faster men söt ändå!




Såklart fick jag min efterlängtade numero ett på min önskelista!
Twilight med extra matrial plus affisch m.m.. TACK ELSK!
Fick även denna, numero två på önskelistan :D



<3 <3 <3



Ljuslyktor. Skitfina!



Ikeaglas som jag tjatat om xD

--



Jag har ju blivit stor flicka nu och börjat dricka vin. Bara vitt dock.

--



Nya tallrikar som jag också tjatat till mej. Bruna. Supersnyggligt!
--



En skitbra inpacking för hår som utsätts för slitage.
Dock gör ju inte mitt hår det men desto mer lagar det mitt halvtrasiga hår.
--



Detta har jag köpt själv,haha! Likadant med inpacknnigen (bilden före). Indinanpopcorn is the shit!





Min skitfulsnygga sminkväska ,haha!
--



Nya hörlurisar till Ipoden..
--



Förbaskade uväxt..
--



Köpte en Lotion som luktar granatäpple. SKITGOTT!
--



Köpte en bok som jag fastnat för direkt. Älskar Biografier.
Det är det bästa som finns.. Och twilight då..;)




De här blir över när vi ätit klart i alladinsken.. Jag äter typ bara två-tre olika chokladbitar :P

--

TACK OCH HEJ! Nu ska vi se Wallander film 6, den svaga punkten. Jag har ju sett alla Wallander som finns ute men Johan har inte sett en enda.. såå..



puss






2009-12-30 | 00:44:49 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ron

Okey, du dricker vin.

Vi ska dricka tillsammans, vi kommer icke slåss om slatten, då vi föredrar olika färg, men du dricker vin. Bra!

Boken, förbered dig på ett sms med frågan; vad heter och vem skrev boken du skrev om i bloggen.

Chokladen; Ni är ju suveräna, nästa gång jag köper en ask ska jag dela den med er, ni har sparat mina favoriter. Höstnougat smakar ju kaffe, jag ÄLSKAR kaffe. Dödliga mängder intages!



Puss puss

2010-01-07 // 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback