Want your bad romance


Haha! Jag reflekterade inte över det alls.. Men märkte ni hur många bilder i förra inlägget som handlade om något ätbart? antingen var det MAT,lussebullar eller biogott. Haha! Den kluriga frågan är ju VARFÖR jag bara knäpper kort på mat? Haha! Måste skärpa till mej,folk kan ju tro att jag äter ihjäl mej :P Och jag knäpper mycke kort på kattefan, men jag har fått [förvånande] mycke klagomål på att kattbilder är skit. Det är därför jag drar ner på dom, och mera på mat. haha!

Just nu är jag hundvakt igen. Måndag,tisdag,onsdag och torsdag. Det är därför jag är å uppdaterar, deras dator är ny och skärmen är härligt stor och nära mina halvblinda ögon. Dessutom är datorn skitsnabb,hänger sej aldrig och man kan ha fyrttiotusen sidor uppe utan att den segar ner. Super. Medans min [numera död] laptop kan ha max en sida igång SAMTIDIGT som msn, och MÅSTE man ha två sidor igång måste man stänga ner msn. Frustreeeerande!

I helgen har vi tillbringat i Nornäs. Ingen ström och bara vatten i hembrännardunkar. Det går det åxå. Det blir som man gör det till,absolut. Jag höll bara på att frysa ihjäl. Men nångång ska man väl få känna på hur det vore med istid åxå. Jag kan ju säga såhär, jag är inte riktigt redo för istid ännu..
Jag tänker INTE säga att vi åt nått för då börjar hela inlägget handla om mat,så jag kan ljuga o säga att vi svalt. På söndagen blev det dock julbord UTAN bilder faktiskt.

Och på tal om icke mat så ska jag vid 14.00 åka hem och lägga mej i ett varmt bad. Ha i hårinpackning och annat göttans och bara njuta. Blir väl till att byta sängkläder också.. alltså ser ni inte? en text utan något ätbart i blir ju skittråkig. Byta sängkkläder, fun? NO WAY! Jag ska även in på ica o köpa ägg och mjölk o göra pannkakor sen = INTRESSSANT, YES!

Men jag erkänner,jag älskar mat. Ibland älskar jag mat lite för mycke. Men det ska bli ändring på de, knappast för eran skull utan för min. Jag har försökt tvinga mej själv till ett nyårslöfte,och det är att börja simma nästa år. Trännig är tråkigt förutom simning, det är riktigt mysigt och härligt. Enda problemet är att det är lite dyrare här i storstan mot vad det hade varit i daln. Men men. Får väl se då. Ylvis är med på det åxå å då blir det ju ÄNNU roligare.. tråkigt ensam och Joa vill inte ''bada'' :P

Nu ska jag hissa och samtidigt dissa.. Lät kul att FÖRSÖKA få in en HISSA och DISSA varje dag,iaf varannan.. eller en gång i veckan..




I want your love and
I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your love and
All your lover’s revenge
You and me could write a bad romance



 

 

Slut för nu! =)



2009-12-07 | 12:09:47 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback