Ja fyfallera!


Det enda som ''ska'' vara rätt på denna är det sista, 3sms flat 99:-. Hemnumret ingår gratis,det står även på fakturan. Mobilsurf är helt gratis första månaden. Så HUR får dom till 99kr extra? Jag är så frustrerad,så förbannad,så ledsen,så besviken. Jag ÅNGRAR bittert att jag skaffade just '3'. Jag hatar det. Johan har 3 och hans fakturor krånglar ALLTID! Jävla skit.

Inte bara det här. Det står att JAG har skickat ett sms UTOMLANDS! eh? Jag vet INGEN som är utomlands just nu.. Dessutom står det att jag köpt ett mobilspel för 29 kr. Ja,det har jag gjort och jag betalade även av det spelet på förra månadens faktura..

Fan va förbanand jag är.. gah..

2009-12-18 | 13:19:10 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fridih

Skönt att höra att du har en bra karl, de har jag också, dom kan faktiskt vara till nytta ibland :p



Du får ringa till 3 och skälla på dom!

2009-12-18 // 13:44:37
» Malin

Det är just därför man aldrig skaffar abonnemang. Man blir väl inte mer vuxen för att man har ett abonnemang, å får betala mer i månaden?! Den personen som sagt de är riktigt, jag menar riktigt KORKAD!

2009-12-18 // 16:49:04
» Nettan

Ja jag håller fullkomligt med Malin,personen måste vara totalt korkad som sagt något liknande.

2009-12-18 // 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback