Some pictures..

Jag har dryg huvudvärk just nu så jag är inte SUPERSUGEN på att lägga upp bilder.. Men några ska jag få lov trycka fram..


 

Minns inte när,var,hur,vem som knäppt detta. Jag bara lägger upp nu så ni får njuta lite =)

Dessutom har jag ju en L-K tröja så då MÅSTE man ju ba lägga upp den =)

 

 

Iskall cider i badet är skitgött!

 

Min kameramobil e läskig..-

 

 

Lunchdejtar!

 

Simba JÄTTEGLAD (ironi) för sin lilla tröja!

 

 

sydde om den lite, fult med amerikanska flaggan :P ,

Bättre med ''GAY CAT'', för det är ju sant =)

 

 

gott är gott!

 

Johans äckliga lavalampa.. Maskar istället för bollar? IUH!

 

Tryckte ALLDELES för hårt på saltburken :P, uupps :P

 

SUPER GAY CAAAT! Swooosch..

 

MRs surpuppa!

 

 

Man tjänar ju bara på de om man köper massvis..

 

En osminkad lussebullsbagerska...

 

Smexy!

 

Chinamat is the shit, always!

 

Påväg till Gävle på NEW MOOON!

 

NJU MUUN!

 

En av de bästa dagarna nånsin <3<3<3

 

<3<3<3

 

<3

 

tog en vända till med gottigott :D

 

Köpte storpack schampo balsam!

 

*DAIIIZY!

 

Mörkt ute för att vara mitt oå dagen..

 

Blondie!

 

:D

 

Vi skiter i att tuttarna håller på ramla ut.. visst? BRA!

 

Fläta :P

 

Behöver inte skriva nån bildtext, ni fattar själva ;)

 

 

Såhär ser man ut om man heter Ida och hackar lök.

 

 

Poopi o Ylvis :D Vi är på lunchdejt. mummit..

 

kaaalllt ute..

 

Hittar inga fler ''uppläggnnigsbara'' bilder :P ..

 

 

 


2009-12-03 | 13:46:19 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Skulle du inte lägga upp bild på din tidiga julklapp? :(

2009-12-03 // 14:40:18
» Nettan

Ååå vad kul med en uppdatering :)

Massa skoj med bilder :)

2009-12-03 // 22:22:48
» Malin

Fina bilder ejda.. ;) du var fin på premiären din lilla skit apa.. ;)

2009-12-04 // 09:43:38
» Ylva

Mycket fina bilder och roliga också :-)

Du får till de på ett mycket bra sätt, ska väl börja med de snart också :-).. Inspiration heter det då...

2009-12-05 // 12:37:10
» gunilla

Men vad jag blev sugen på popcorn.



Ha det!

2009-12-07 // 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback