Mira, the Devil `?

Eftersom det är söndag och för att Johan är sjuk idag så är jag världens bästa flickvän (som jag iofs är alla dagar)..
Jag hällde upp ett bad MED skum till honom, jag lagade världens godaste mat, de vill säga fläskkotlett,mina klyftpotatis och min tzatsiki med stekt röd paprika och majskolvar. UNDERBART gott.
Å så har jag lekt snoddleken med Fisu/MIra (så att joa slapp).. Hon hämnas nu för att ja inte ville leka mera, genom att strö ut jord från blomman på bordet. Ren hämnd.

Den katten har bara hämnd och död i tankarna
. När vi åkte hem ifrån Dalen så spydde hon i buren (hon kunde ju självklart inte vänta tills vi kom hem. då skulle ju inte vi straffas).. Gissa vad?! JO, EN LEKSAKSMUS.. vilken katt ÄTER en leksaksmus ? Jo, hon.. Inte ens Tjockis har ätit en sån, o han har ju fan större käft..
Och när man håller i henne för länge och hon känner att nu räcker det, så vrider hon på huvvudet så hon har sitt ansikte mot mitt ansikte, så stirrar hon så man ser SLÄPP-FÖR-FAN-NER-MEJ-JÄVLA-DJURPLÅGARE-ANNARS-DÖDAR-JAG-DEJ-MED-MINA-EGNA-TÅR - blicken, det ÄR sant. Jag överdriver inte ens! Evilcat!  (men jag tycker om henne ändå)


För övrigt..Jag borde satsa på ett jobb där man steker kotletter och gör tzatsiki. Det är ju i princip det enda jag kan göra och få beröm för, haha! Kommer ni på nå mer, SÅ KOMMENTERA GÄRNA VAD (behöver lite positiv kritik nämligen)




för övrigt igen... Hon kan va söt ibland åxå.. ibland..







2009-02-23 | 00:08:38 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Haha! Ejda.. Ingen slår dina inlägg:P

2009-02-24 // 09:09:20
» Malin

Haha! Vad go du är ejda! nog fan är de nog en av de snyggaste frillarna ja haft iaf :D Jag älskar de! :)

2009-02-24 // 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback