Seven Pounds!

Den här filmen har jag sett.. Jag såg den igår och hade inte Johan setat breve, hade jag troligtvis börjat böla som en fjant igen (som till notebook)
Filmen är väldigt speciell, jag har inte sett nån liknande film med matchande handling. Will Smith är en bra skådis men det vet vi ju redan om. Filmen kan vara lite seg ibland då den är ungefär 2 timmar. Ibland sitter man och suckar för att det just händer ingenting och att filmen känns sååå lång, medans ena minuten vill man inte att filmen ska ta slut för den är så himla känslofylld på sitt vis!

Jag rekomenderar den verkligen
. Det kan vara superjobbigt om man har svårt att se lite längre filmer och som kan vara lite sega... Men när man sett hela den här filmen så inser man att det var värt det, för den är så himla fin!




Drama från 2008 med Will Smith, Rosario Dawson, Woody Harrelson, Michael Ealy, Barry Pepper m fl..

Ben jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter hans frus bortgång. Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna. Han beslutar sig för att ta sitt liv, men innan han gör det så ser han till att hjälpa sju andra personer som hamnat fel i tillvaron och förändrar deras liv för alltid. Under tiden träffar han Emily, en vacker kvinna med hjärtproblem och blir förälskad. Hans planer blir mer dunkla och svåra att genomföra.




stark 3/5
(minus för att den var lång och att det ibland inte hände nått)

2009-02-22 | 13:52:06 | vad,när,hur var? VA? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Joa

Jag ger den en 4 :D

2009-02-22 // 13:54:31
» Malin

Den filmen var riktigt bra.. Tårfyllda ögon gick fan inte att undvika!

2009-02-23 // 12:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback