Släng Alla <3 dag i papperskorgen!

Alla hjärtans dag.. å så jävla sött! Alldeles alldeles underbart!

Eller inte! Nog för att jag köpt chokladhjärtanskalendrar och Joa bjudld på mat ute PLUS massor av cider på systemet efteråt så tycker jag den här dagen är superlöjlig. Haha. Man ska alltså bara uppskatta varandra idag ? Inte annars? Om Johan(eller ja) bjuder på mat ute om en månad, är inte det lika speciellt då bara för att det inte är  är alla hjärtans dag?

Som det där i skolan när vissa tjejer fick de där papperhjärtana,och där satt man blyg som man va och fick inget alls. inte ens av en tjej..

LÖJLIG DAG! sådetså..





2009-02-14 | 18:05:48 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Håller med dig.. hatar den här dagen.. fick aldrig nå jag heller..:/ Tragiskt..

2009-02-14 // 19:10:30
» Frida

Är de bara för att du inte fick något hjärta i skolan som du hatar den här dagen? Det är ju lika speciellt varje gång ni bjuder ut varandra, och ni ska ju uppskatta varandra varje dag, men just den här dagen är ju till för det.

2009-02-15 // 09:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback