Listor är lika med KUL!

Snott listan av Sofia! tack :p



1. Hur gammal är du om fem år? Skulle fyllt 27år. Usch. Det är ju snart :(

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Fisu och Muna

 

 3. Hur lång är du? De är så olika. Sofia säger att hon är 169, och patrik säger att han är 175. Jag själv brukar säga att jag är 172. Men eftersom jag är längre än patrik måste jag nästan vara 180 :s

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Strangers. Tydligen verkigetsbaserad. Slutet sög, handlingen var extramt tunn och allt var sullsull. Men det var en skräckfilm FAKTISKT. jag frän

5. Vem ringde du senast?  Joa, o frågade var han laft buljongen..

6. Vem ringde dig senast?
Poop som gnällde över att filmen ''taken'' har premiär snart men att han sett den för länge sen :P

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ''haha, bajssms. haha.. jaja.. :P jag trött''

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag ringer aldrig. Men det är kul att prata i telefon ibland.. roligsre att smsa..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? ena är död

10. När såg du senast din mamma?
för typ 1 min sedan..

11. Vilken ögonfärg har du? blå?

12. När vaknade du i dag?
09.00. Pigg om en gris

13. Vilken är din favoritjulsång?
Julen är hääär

14. Vilken är din favoritplats?
toaletten :D nedå. Jag har till exempel en favoritplats i Asses o malis soffa..och badkaret är skönt

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolor/ställen där det kryllar av ungdommar.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? stockholm eller Norge

 

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? ingenting. Jag var ett tufft barn som började se skräck som 9åring. (jag drömde dock mardrömmar om DET och onda dockan)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha.. Skämten i förra inlägget.. Ragge läste upp dom så roligt att jag skrattade innan han läst färdigt det :P

19. Hur stor är din säng? 200x180. Den här i Älvdalen är nog 120nånting

20. Har du stationär eller bärbar dator?
2 bärbara. Min favorit är min underbara lilldator som har en hel del år på nacken.. eller.. skärmen..

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan. Måste lufta mälä

22. Hur många kuddar har du i sängen?
inatt hade jag... *räknar* 5½.. En kudde har jag ''gjort'' själv. Jag sydde ihop två örngott o stoppade in stora klumpar bomull/vadd. så de ligger i varsitt hörn nu(inte meningen från början).. platt på mitten :s

23. Hur många landskap har du bott i? Vet inte om Småland räknas? Men mitt hem är och kommer för evigt vara i Dalarna.

24. Vilka städer/orter har du bott i? Älvdalen, Kalmar en sommar ;) och Borlänge

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren så mycke som möjligt! sååå skönt

26. Är du social? Nja. Jag är nog litelite av en ensamvarg. Jag sitter hellre hemma en lördag och myser med nån än är ute o festar loss..

27. Vilken är din favoritglass? Choklad choklad choklad

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Jordgubbar..

29. Tycker du om kinamat? Jag älskar (numera) kinamat

30. Tycker du om kaffe? nej. inget kaffe alls. jag HAR testat

31. Vad dricker du till frukost?
c-vitamin,saft eller juice (alla tre ger mej halsbränna)

32. Sover du på någon särskild sida? jag kan inte somna mot Johan(inte ens om han har ryggen mot mej), till exempel. Bara med rumpan mot honom

33. Kan du spela poker? Absolut. Jag har inte vunnit sååå många gånger. Men nångång iaf, det räknas väl ?

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja!

35. Är du en beroendemänniska?
Jag tror inte att jag är beroende av något (som röking,snus,).. förutom tacos på lördagar..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min bror!

37. Vill du ha barn?
Jag vill ha barn ja. Men när vet jag inte. Jag tänker absolut inte bli en ung mamma..

38. Kan du några andra språk än svenska? räknas rövarspråket?

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej jag föddes hemma!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Hmm.. svårt svårt val.. Havet om det är på Öland annars bassäng.. Eller nässjön?!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder,parfymer,saker till Fisu och äta mat ute. Sen att handla på maxi är väl inte det roligaste man kan spendera pengar på?

42. Äger du dyrbara smycken?
haha. jag avkyr alla smyken som finns..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? För tillfället: Värsta bilförare, melodifestivlen.

44. Kan du rulla med tungan? nej borde man det? :s

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min bror Stefan och Molly.. Och sen mej själv, såklart!

46. Sover du med gosedjur? Nej. slutade med det för ett x antal år sen.. (fast ior sitter på en hylla och tittar ner på mej när jag sover)

 47. Vad har du för ringsignal? Nokia tune! duger huuur bra som helst

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har väl. Inte jag.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
hårsnoddar på bordet.. (räddar dom ifrån Fisu)

50. Flirtar du mycket? Kan jag flörta? Nejdet var og ett tag sen jag gjorde det..

51. Kan du byta olja på bilen? tyvärr. Förlåt Johan, du får lära mej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
lite svårt när jag varken har körkort eller bil. Men tackar som frågar

53. Vilken var den senaste boken du läste? vilken jag LÄSTE minns ja inte. Men just nu läser jag ''en sorts kärlek''

54. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet..

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nee, men jag får mammas Allers och Hemmets Journal :P

56. Dansar du i bilen?
mycket ofta. Speciellt till LArz Kristerz eller Britney Spears..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? just nu är det p4 på, Larz Kristez pratar från nere på  byn:P

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad som var slut hemma

59. När var du i kyrkan senast? jag försker att inte vara där så ofta. Jag har mest varit i kyrkan på grund av död så jag förknippar kyrkan mestadels med det..

60. Vem var din favoritlärare ? Yngve Yngve Yngve Yngve.. Om du läser det här yngve, JAG SAKNAR DEJ!

 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?  Natten efter att vi (Ra,St,jag) varit på Iron Maiden











LÄS O NJUT!















2009-02-17 | 12:42:34 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback