I love europe!

(gissa vad jag spelar på youtube :D )


Nu har jag varit på det där mötet jag har fasat (inte fastat) för. Möte med Niklas och Svante (båda lika snygga) och där satt jag i mitten mellan dom.. Uuh! dom var HUUR söta o snälla som helst. Hade full förståelse för det jag berättade och tyckte att det jag berättade, sitter man inte och ljuger om. För chefen på min praktik hade nämligen inte förstått nånting när Niklas ringde dit och berättade vad jag sagt. Han trodde att jag antingen ljög eller överdrev väldigt mycket. (han satt ju på sitt kntor mellan 7-16, givetvis såg han inte vad som hände om dagarna)
Jag berättade för dom att det var SÅÅÅ jobbigt att prata om det,och dom märkte det. Jag skakade på rösten och en gång kom det till och med en (hemlig) tår..

Vi kom överrens om att praktik behöver jag inte ut på igen (vet att vissa tycker det) på ett tag. Utan jag skrivs in på en kurs om vägledning. Där man lär sej veta vad man vill jobba med.. Jag tyckte det lät som en jättebra ide så jag skrevs in direkt..


Nu är jag hos Daizy, och ikväll drar vi troligen till Älvdalen!









DaizyLäizy

2009-02-13 | 09:51:36 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Fan dej som får ha så förstående handläggare och sånt! Rickard typ hatade mej, jävla snobb va han, men hon jag har nu är från Avesta så vi fick nån slags band på en gång! =)



Fan va stor daizy har blivit! :o

2009-02-13 // 10:28:13
» lys

hon är stooor nu. =D

2009-02-13 // 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback