Eftersom jag älskar humor....


Självaste JAG har blivit länkad för att jag är smart (trodde aldrig det skulle hända). Hon hade en gissningslek angående vad NOSHÖRNING heter på engelska. Och ni som känner mej VET hur jävla bra engelska jag kan, så jag svarade ju såklart nosecow, för det är väl så den heter ?

Och jag heter ju inte Lola, det vet ni ju! men när jag kommenterar hos bloggare skriver jag ALLTID Lola som namn,inte mitt riktiga. WhY? Det ska jag berätta sen ;)



Angående humor..
..

Förr var min favorit Egoina, men sen ju mer besökare hon fick,desto sämre blev hennes humor..
Sååå, min nya favorithumorblogg är... *dumdadum*.... DEAFEEM , och förresten har jag alltid skitsvårt att komma ihåg hennes bloggnamn, så jag måste alltid tänka *dela med fem,dela med fem*, då kommer det fram tillslut!
Och neeej,jag skriver inte det här för att fjäska för henne :P
 vad tror ni om mej egentligen :P *blink*

2009-01-10 | 15:35:33 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

heheh du är söt du :D

2009-01-10 // 15:49:23
» Poppe

Hehe=). Ida då=)

2009-01-10 // 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback