Molly.

Som sagt så vet jag inte vilka som läser min blogg, förutom Sofia, Poopie och kanske Fridih? Men sen är jag inte säker nå mer. Men ändå har jag fler besökare än vad jag har namn i telefonboken i mobilen. Hur kan det komma sej ?

Jaja. Det här inlägget är om  MOLLY, Molly är min underbara brorsdotter. Hon är riktigt musikalisk i den här videon. hon har fått i present/julklapp massa olika instrument, så nu är hon ett helt Larz Kristerz. Då kom hon på idee'n att alla i familjen kan ju ta varsitt instrument så blir dom ju Larz Kristerz. Ni som inte förstår vad Molly säger i början så är det
 '' Men , AJ LAV DJURÅP'', alltså så ska dom spela och sjunga Larz Kristerz version av I LOVE EUROPE! (hon kan typ alla deras låtar från dansbandskampen utantill)




Kärlek <3

--




2009-01-06 | 18:14:53 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

JAG LÄSER JUE! Du glömmer jämt mig ...buhuhu :P

2009-01-06 // 22:29:08
» Frusenisbit

Vad GULLIGT :D

2009-01-07 // 17:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback