I Want To Believe

Jag svek er. Jag skrev inte senare som jag skulle igår,utan jag skriver nu!


Egodagen igår var välbehövd,ändå är jag inte frisk som jag hoppats på. Kollade en sväng på nätet och jag har nämligen kihosta. (nej jag är inget barn) Även vuxna kan få de, och det håller ofta i sej ett bra tag, uppemot 8 veckor om man har otur. Skillnad på hosta och kikhosta är att när man har kikhosta så kippar man etre andan varje gång man hostar, det är nästan som en spyreflex. Man måste hosta fast man egentligen inte har nått att hosta upp. Eftersom man nyligen hostat upp koldioxid så vill kroppen att jag ska ut med ännu mer,fast jag inte har nått.. då kippar man efter andan o på så vis så får kroppen som man vill tillslut,man hostar mera!

fin beskrivning va?

Sååå..

Nu ska jag ta ännu ett välbehövt bad nämnligen. Sen blir det att se fortsätting på en ny ''serie''  vi har börjat kolla på.. nämligen denna:



2009-01-04 | 22:03:29 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Ja Och det har jag haft förr. Och även nu flera år efter OM jag hostar för mycket så måsta kippar jag efter luft.

2009-01-06 // 12:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback