Lite utmaningar är kul!

Har blivit utmanad av Drygpoppe


4 AV MINA FAVORIT TV PROGRAM
Vänner (frienda)
Arkiv x (gick ju faktiskt förr)
Lost
Desperate Housewifes

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR

Var vaken 24 timmar/kollade på nyhetsmorgon

Åt upp mina sista ballerinakakor

Gjorde äcklig fläskpannkaka

Hade lite arkiv x- maraton (4 avsnitt.) Mulder <3

 

4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL

Sommaren, faktiskt
Pengar
Bio med Fisen :D
PIZZA

4 FAVORIT RESTAURANGER

G-son
Tzatsziki
Golden palace
Juventus i Kalmar


4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA

(Jag fyller inte år än? men visst.. )

Årskort på ett badhus

massvis av biobiljetter

Att få sova inatt..

Att bowlingen kostar 150/bana o inte per person


4 BLOGGAR JAG UTMANNAR

Deafeem, för fan

Nina

MammaBecka

Lysmasken

 

 

Nu har jag två ''större'' bloggar som jag utmanar..

Ska se om någon av dom verkligen tar till sej utmaningen o gör den.. Vore skitcoolt ;)

 



2009-01-13 | 19:32:15 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin´s Humorblogg

Men ojojoj! RESPEKT!



Hum.. Det där verkar kul!

2009-01-13 // 23:17:19
» Malin´s Humorblogg

HAHAHAHAHAHA Visste du inte det?! Vad fan har du stönat för namn då då?

2009-01-13 // 23:46:12
» Nina

HAr inte hunnit än, men nu ska jag göra detta :)

2009-01-14 // 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback