gör (inte) som jag..

Hej alla männ i skor. Hej även till er kvinnor i skor..

Vill ni veta någon riktigt TRAGISKT ? Kolla tiden detta inlägg skrevs.. *väntar tills du kollat o höjer ögonbrynen*...


JAAA, jag ÄR vaken och jag har inte ens lagt mej än..Jag är arbetslös,tragisk och knäpp. Tro inte att jag har blivit någon slags EMO och är uppe om nätterna, för så är tämligen inte fallet. (bara för att man är arbetslös betyder inte det att man sover om dagarna). Min kropp har fått för sej att den inte behöver sova längre. Såhär har det varit nu i ungefär en vecka.. Legat i sängen från klockan 1-2 till 5, sömnlös- Men det här är fan första gången som bestämt mej för att skita i o sova, ja. du läste rätt. jag har inte sovit mer än 30 min (mellan 1 och 2) och nu sitter jag i soffan med yhetsmorgon på.. Johan åt nyss frukost och stackarn ska snart,när som helst, iväg till jobbet. Vad jag ska göra? Försöka hålla mej vaken.. För somnar jag nu då sover jag bort hela dagen, och det har jag ingen som helst lust med. För då ÄR jag ju en EMO..

Jävla FISEN somnade ifrån mej.. det ska du få fan för inatt.. Eller ja, alltså måndagkväll. för jag ska lägga mej tiiidigt.. senast 23.00 ska jag ligga naken under mitt duntäcke (ja jag sover numer alltid naken). Jag fick alltid höra som ung att man måste lufta.. ofta.. Annars får man nå fel där.. Och jag luftar på jag.. fötterna alltså....


Skämtåsido, som Jill alltid sa.. så ska jag försöka få igång hjärnan lite. Lite superdupertidig frukost kanske ?  min frukost är hemlig,menrätt kladdig.. .


Den enda som kommer skratta åt det här eländiga inlägget är jag själv när jag vaknat igen.. eller alltså jag är ju vaken nu.. men ja.. ni fattar..


Jag är till o med så tragisk att jag tagit kan-inte-sova- bilder..






Såhär ser man ut om man inte sovit på alltför många timmar..




Min strumpsukka har ögon och öron. DET HAR INTE DIN!
(jag har inte sådär stor fot egentligen)






































Hejdå Joa! säger jag,Pipi och Fisu





grå långkalsong o vitöron-sukka, is the shit!




Nu börjar mina ögon bli tunga! och magen kurrar också.. hahhaha..



Inte godnatt.. god morgon!



----------

Mamma, om du trots allt skulle läsa det här. Det är inte ditt fel att jag är som jag är.... eller jo det är det.. HAHA.. Tack för att du födde mej så du fick en underbar dotter.. Och tack för dina hårgener, jag älskar mitt hår!





Jag är inte full!

-----------------------------------

Och till den kommenterande anonyme:

finns det NÅN som använder långisar för att det är SNYGGT? ;)



2009-01-12 | 06:37:46 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

skippa långisarna snälla nån dom ser förjävliga ut så här tidigt på morgonen från en kär vän =)

2009-01-12 // 08:16:47
» Dixie

Erkänn att du gick och la dej runt nio?

2009-01-12 // 08:26:51
» Poppe

Hahaha. Ida då=)

2009-01-12 // 13:54:01
» Nina

Usch va jobbigt att inte kunna sova :S

Svar: Okej, ja Hugo kommer säkert få en dryg period, men det är bara att stå ut :)

Kram

2009-01-12 // 19:13:44
» Malin

ejda ejda ejda! What can I say? ;D

2009-01-13 // 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback