yäy

Jag har blitt utmanad av Underbara (bar under) DeaFeem att skriva 8 stycken ovanor eller fakta om mig själv för att sedan utmana några andra.. Detta kommer bli sjuhelsike roligt! Yässss, nu kör vi, bli inte förvånade.. (Jag är lte ego så jag börjar varje stycke med ett JAG)



En extra..

 


duger?



Jag utmanar:

Fisen

Lyset

fridih

oooch Mella



2009-01-25 | 22:29:42 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin´s Humorblogg

Åh så fint.



Och du.. Det gör asont att ta ut p-staven tycker jag. Min hade lindat in sig i massa nerver. Men många tycker att det går utmärkt. Det beror på vad du har för smärtgräns. Ta det lugnt baby! Det löser sig! Annars kommer Uska-Malin och håller handen!

2009-01-26 // 04:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback