Grrrrr

Jag hatar julgranar!

Johans jävla julgran som han prompt skulle ha vid jul har barrat ner hela lägenheten.. Hur mycke man än suger så gömmer sej dom minsta dummaste barren nånstans som JAG får in i foten..

Igår gick ja på nå som gjorde att ja för en stund flög i luften. Efter den färden har jag haft ont i vänster fot att ja nästan haltar.. Ingenting där under foten.. nää..

TILLS NYSS... Lyste med lampa på, och inunder min fot, alltså under huden, ligger det ett litet barrhelvete som gör att jag inte kan gå som folk.. Johan fick i uppdrag att disikiera min fot, vilket jag ångrade när han väl var där med nål och pincett. fyfan i fan vad ont det gjorde.. åååh.. Det började till o med blöda, UNDER foten.. Då är man en jävel på att disikera va?

Jag blev glad sen när jag satt på mitt skalmanplåster. Och jag vill inte visa bild för då blir ni bara avis..


Och en sak till.. Nu har jag varit vaken i över 24 timmar. Så nu SKA jag lägga mej..

GODNATT!

2009-01-12 | 23:16:40 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» diXi3

Vi hade inte ens nån gran :o

2009-01-13 // 02:27:16
» ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Tack för din åsikt =)

Vi får se vilken de blir, skulle ju lägga in de igår, men jag va för trött för det ;D

Allt bra idag?

2009-01-13 // 09:02:09
» Julia

idag är ju dagen man tar bort julen ;) så då slipper du granen ett år till

2009-01-13 // 11:25:18
» Leia

Stackars!

Han får skaffa en plastgran nästa år. =)

För gran måste man ha juletid.

2009-01-13 // 12:42:25
» ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Jag vet inte om jag ska ha kvar den =) Vi får se vart omröstningen sägeR:P men ska ha den så länge i alla fall =)

2009-01-13 // 12:48:56
» Poppe

Säger bara ett ord till er två. PLASTGRAN

2009-01-13 // 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback