men förlåt dååe..

Varför läser ni för?

jag e skittråkig, jag har inte uppdaterater med NÅNTING. inga julklappar, inte nyår. Ingenting.. Jag ska försöka muntra upp er nu iaf.. Får se om jag lyckas..




Som sagt så blir det ett Larz kristerz-år för min del..
I mars är det detta, Larz Kristerz och Rolandz (Robert Gustafsson) uppträder i Ishallen på byn.
Även andra 'infödningar' från Älvdalen är där då(därför det heter Made in Älvdalen).
Och nej,  R Gustafsson är inte från Älvdalen, men han kommer dit då ändå! haha.



....





Världens godaste bröd. TUTTULL med massa smör på..
--




Dagen efter Larz Kristerz i Bjärre blev jag sjuk och hällde i mej te från en mugg med två öron! haha..

---



Hällde i mej vitaminer för att inte bli alltför sjuk. Det hjälpte inte ett skit..

--




Jaha, ja men se här! hittade bilder från Larz Kristerz. Men inte är det på L-K inte. Nej, men på fylleIda..
 Moget Ida, verkligen MOGET..Det är så man skäms..




Jag gillar tydligen mitt hår..
--



Vi får be till gud och hoppas att det inte är bilder från toaletten!
---


Tydligen slut på bilder från Larz Kristerz nu, men jag har videor om ni vill se? Varför frågar jag ens, ingen kommer svara. Ni e så jekla strama hela bunten..

Lite annat..





Östängs hamburgare.
Top 3 på världens godaste hamburgare. Etta ligger MAX hamburgare ;)

---




Utsikt från Joas mamma kökfönster, MCDONALDS! hahhaha (tragiskt)

---




Massa god förrätt-mat på nyår. Rostad macka med nån sås o räkor på, tomat o lite sallad. Jättegod VET jag att det är, men jag var sjuk o hade ingen smak alls :( Förlåt Mali, men jag vet att det är gott på riktigt..
Efteråt fick vi älgstek? och potatisgratäng, efterätt var hemmagjord cheesecake..
 Ja dom där Azze o Mali,dom kan allt dom!

--




Lite modellbilder från Idag. Fiizu poserar vackert framför kameran..




Pipi också snygglig! Vacker pose.

---





Dåligt med bilder.. bläääö.. Ska ladda upp nån video nu.. Hörs snart!




2009-01-06 | 17:58:45 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda

jasså tycker du? Jag tycker det låter bättre på skivan

2009-01-06 // 18:05:09
» Frida

Kul att se bilder! mer av de! =)



Max burgare kommer på andra plats för mej, etta ligger Burger King! mmm...

2009-01-06 // 22:35:44
» Frusenisbit

Kul med bilder :D hehe.. intressant att läsa :D

2009-01-07 // 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback