När jag hör din röst..

Heter boken som ska följa mej till Skottland. He. Det är alltså uppföljaren till ''om jag kunde drömma''.

Jag har alltså precis läst färdigt ''Om jag kunde drömma'' och det är väl nu jag ska skrika ut hur mycket bättre boken är än filmen ?

Men nej nej
, jag har inget att klaga på, varken i boken eller filmen. Visst att boken har lite flera detaljer och lite extra händelser men det förstod jag att det skulle vara i boken. Jag vet inte riktigt vad jag ska tillägga. Jag tycker att dom får fram Edward som person ruskigt bra i filmen, även hans syskon, ja fan allihopa!

Det är en bra bok. Nej den är inte bra,den är mycket bra. Väldigt vädligt bra. Men den ligger inte etta på det bästa jag nånsin läst,faktiskt. Men nära inpå!






2009-07-20 | 15:35:00 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback