Ord jag hatar!


FNISSA, en vidrig benämning av ordet SKRATTA!

Japp. Ett fruktansvärt fult ord som gör att tungan vibrerar av äcklighet när den uttalar det. fniSSSA... ssssss..
Varför finns det? Vem uppfann det? Och finns det verkligen NORMALA människor som använder sej av det ordet i fullt normala meningar?

Nu ska jag bevisa att jag har rätt. Låter det här fullt normalt i era öron? Ryser ni inte ens till av ljudet?.
alltså..



'' Igår fnissade jag så mycket att jag kissa på mej''

( FNISSADE! FYFAN SÅ ÄCKLIGT DET LÅTER.. )


''Hennes fniss är så fult, haha''

(JAG KAN INTE ENS FÖRKLARA HUR JAG RYSER O ÄCKLAS AV ATT LÄSA MENINGEN I MITT HUVUD JUST NU )

''fnissattack''

( seriöst )

Iiiuh,,


Och vilka använder sej av det härordet ?
Jo,det VET jag. Småflickor i 13årsåldern som inte lärt sej bättre svenska EFTERSOM deras mammor försöker lära dom ett fint och vårdat språk  o säga så fina ssss:iga ord som möjligt. som:

''O min lilla prinSSSSeSSSA, nu ska vi tvätta din SSSSSnippa.. hihihihhahao, sluta FNISSSA nu ..''



Ni ser! Jag kan det här.
och ja,jag är seriös.


2009-07-20 | 22:33:33 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Fnissa och skratta är ju två olika saker, de betyder ju inte ens samma sak.

2009-07-21 // 01:58:50
» Fisen

HAHA, du har så rätt! Det ordet är verkligen fult!!

Håller med om att det låter äckligt också :P

FNISSSSSSSSSSA! FNITTRA är också fult :P

2009-07-21 // 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback