uppdatera smått..

Har inte uppdaterat här på ett tag av en rätt bra anledning. För det första har svärmor varit här sens i fredags, min dator dog på fredag kväll och min mobil dog på lördag förmiddag. Dock har ju inte mobilen ett skvätt med o göra varför jag inte uppdaterat,men ändå, klaga är kuul :)

Men nu funkar datorn igen, min Johan lagade den såklart. Mobilen kommer nog alltid och för evigt vara död (skärmen e svart) men får nog en ny på posten imorrn, om den kommer i tid..


Väntar på att fisen ska komma in på msn, på att Poo ka ringa och att Johan ska komma hem :) ''


yää!

2009-07-14 | 14:15:57 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback