Till er (som int fattar nå) som skaffar er djur!

Jag blir ofta irriterad när jag får höra när vissa människor bara skaffar sej djur efter djur som om det vore nått gosedjur som man har tills man tröttnat på det.
Jag syftar inte på nån viss människa eller visst djur. utan att bara skaffa sej djur bara för att liksom.

Det finns så mycke man ska tänka på som det finns en hel drös där ute inte tänker på alls. Endel tror tydligen det är billigt att ha djur, men så är inte fallet!




 Så, trodde det skulle bli bättre men jag e lika irriterad än.. *hhmmmfm*.



2009-06-29 | 19:20:46 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Du har så rätt i det du skriver! Jag håller helt och hållet med dig!

2009-06-29 // 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback