Yes i'm!

Slötittar på Sex And The City, borde egentligen sova men vafan! Imorrn ska jag på möte och känna mej värdelös igen, jippi! Det är faktiskt de man gör på de där AF-mötena (läser man de där snabbt utan att tänka sej för kan man få för sej att förkortningen står för AnonymaAlkolister). Dom är alla likadana och tror seriöst att man njuter av att knappt få över tusenlappen i månaden o bara vara hemma o göra som jag gör nu,slötitta på TV. Och nej, det är inte bara å ta tummen ur röven å göra nått åt saken, för då hade jag inte setat o skrivit detta nu!


Ändå är jag glad! Jag är glad över så mycket. Jag värdesätter så små saker nu för tiden.

Att få vakna upp i ett stekhett rum i Älvdalen utan tak/golvfläkt, solen steker in genom fönstret från 6 på morgonen till 11 på förmiddan. Luften går inte att andas och svetten har satt sej över hela kroppen fast man sovit utan täcke, även då känner jag glädje. Att få vakna upp med den man älskar bakom sej. Att höra hans tunga andetag och snarkningar och känna hur vi har klistrats ihop på grund av alla svett, även då är jag lyckligast i världen!



<3

2009-06-30 | 00:25:39 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ronja

Sen kommer jag indundrandes och förstör alltihop... FÖRLÅT!! <3

2009-06-30 // 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback