nnnnoookia!

Jag måste ha en mobil nu, eller snart. Den jag har håller på dö! Batteriet (alltså jag är ärlig) håller MAX en dag. Smsar jag 3 gånger så är en stor del av batteriet borta. Plus att folk säger att jag ''trycker av'' eller inte svarar när dom ringer..Jag står bara som ett frågetecken och har då fasiken inget missat samtal!


SKÄNK EN MOBIL TILL MEJ!

2009-03-31 | 23:29:19 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LoEm

Vad tycks om armbandet jag hade på mig idag?



http://loem.blogg.se

2009-03-31 // 23:33:31
» Fridih

Ah, va jobbigt, precis som min, men min e skitgammal. Kan du inte bara köpa ett nytt batteri då?

2009-04-01 // 05:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback