Da Sofa!


BIIFÅÅÅR! Och sådär knarkliknandeläskigt såg det inte ut egentlign. Soffan är en hörnsoffa och hälften är typ borta,död,away! Så idag dödade vi andra halvan och tuggummibordet ((det hette så för jag har klämt under massvis med tuggummin när jag var..liten..jag menar mindre..)) och där det e svart i soffan ska det egentligen vara två kuddar. Vart dom är e en helt annan historia, haha!




Det fula innan!



hejdå fula soffan!





å tuggumibordet!




dö bordet,döööö!



hejdå äckelsoffa!






VÄLKOMMEN NYSOFFA O NYBORDET <3


(bättre bilder kommer)




en röv!





2009-05-06 | 21:35:03 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Vart ju skitsnyggt :)

2009-05-06 // 23:59:11
» Malin

Snyggt :) Jag kommer å hämtar den.. :)

2009-05-07 // 17:09:15
» Sofia

Blev jättesnyggt :D

2009-05-07 // 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback