Hej!

Igår åskade det här för första gången i år. Rekord för min del iaf :) Har aldrig varit med om åska i maj förut!



Eftersom Joa är väder/åska/storm-tokig så bestämde han sej för att vi skulle ''jaga'' åskan. vi åkte runt lite här å var och hamnade tillslut i Hedemora där vi åt på Lappens :) MUMS! Hamburgare med massa strups o iskall cola *njuter av tanken*..

Idag ska vi äntligen hämta vår nya soffa! Yäy. Jag förstår inte varför alla (hans ma och pa) tycker soffan var SKITDYR! den kostade ungefär 9999kr o då var det lite rea tror jag. Men den är ju sprillans ny plus så är det en Divan och den e ju stor. Både jag o Johan vägrade köpa en 2/3-sitsoffa. Var ska gästerna sitta som vi får då ? Jag har ju ofta vänner här,Sofia,Ylva och även Patrik ibland. Ska dom sitta i mitt knä eller ? Sen så ville jag ju ha lite stil på soffan. Inte nån skitfull hörnsoffa. Hatar hörnsoffor, det är det fulaste som finns. USCH! Och inte vitt och inte svart.

Jaja! ni får bilder sen hoppas jag. Om jag inte glömmer och knäppa!!
---


Förövrigt har jag fått nån dåligt-samvete-känsla. Jag saknar Molly och Minde så mycke.
Jag kollade på bild i mobilen på dom i måndags, och började nästan grina för jag hade så dåligt samvete att jag va här o dom där. O så saknade jag dom så :P töntvarnning :P

2009-05-06 | 10:15:12 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Ser fram emot att ses snart å inviga er soffa med att sova i den :P



Kram

2009-05-06 // 10:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback