Heeejej!

MEN TJA! Det var ett jäkla tag sen nu alltså! mohoo..

Sist avslöjade jag ju Skottland-resan. Fick även göra det igen i torsdags innan tipspromenaden då folk bryllats på min facebook att vi ska utomlands. Och det dryga är att ALLA vill att vi ska köpa hem grejer till dom! Ha, åk dit själva loosers :P
Det bästa var ju att Muna typ inte vet var Skottland ligger :p ha! Hon hittar ju knappt till Mora den dära munan..
-

Sen sist då ?

Joråsåatte.. Älvdaln i torsdags. Planerade grillning men när vi stod o tänt grillen o grillade vårat för fullt kom ''gästerna'' utan nån mat alls o visste inte ens att vi skulle grilla. Bra där Patrik :P Men blev gott iaf.
Resten av kvällen var faktiskt helt seriöst skitkass,skittråkig och helt värdelös. Jag blev ledsen,sur,besviken på några som skulle komma som ÄNDÅ inte kom. Även om det inte är deras fel så blev den kvällen värdelös på grund av det för jag väntat o längtat efter dom o denna dagen i flera månader. Men så kan det gå när int tratten e på! Ingen brasa fick jag se heller! VAFAN! VILKET ELÄNDE ALLTSÅ! Det enda jag minns som är värt att minnas från torsdag/fredag är allt choklad/melon-glassätande och all myyys med Minde och Molls, även om det inte alls blev mycket. Nog för att Poppe e kul men fan, roligare i Ghettot där det är FF =)

Åkte hem idag för Joa ska te Hedemora! å så ska vi plantera blommor..... hihi


Ja, sen har det blivit STOORA minuspoäng på mina vuxenpoäng. Dom gick ju uppåt ett tag med icakorten jag skaffade o bonusarna på det,nu backar det istället.. Haft sönder ICA-kort o skaffat nytt, och det värsta gör jag faktisakt just nu.. Ha.. Håll i er..  Jag har tankat ner ALLA Britney Spears skivor o lagt in i mobilen. Sen när jag ska sova ska jag somna till ''I'm not a girl, not yet e woman'' och önska att jag aldrig blir vuxen! Funkar inte det får jag väl börja lyssna på nått vuxet,typ som Per Gessle? ;) ha! Eller inte. Men Britney e fanimej fjortisvarning alltså....Och det nästan värsta av allt, det som gör att mina vuxenpoäng inte är lika övertygande längre ser ni på absolut sista bilden i det här inlägget..


Jaa.. Det var kul o blogga lite. Ska se om jag hittar lite bilder nu.. Bilder säger mer än tusen ord.Men mina säger fanimej en miljon..



Fisu där lite längre bak fyller 1 år 31 maj. Simba fyller 1 i December och äter som en gris.
 Men det kanske syns ?






Vår fina rabatt!





Tycker bilden e skitrolig, HAHA! liten fisu..



Fulfisu!




SnyggPoppe!!




 :D :D :D :D :D :D :D :D :D





Vissa är trötta vissa e det inte :P




HAHA!
Är jag så tråkig så ni somnar?
Det KAN man ju tro. Men jag vet att ni sov för å va pigga när jag ska vara rolig igen!
 För det e ju det jag är, rolig alltså!





Grillade! Blev SJUKT gott alltså.. uuuh! med klyftpotatis o Tzatsiki o Johans sallad.. *Dööör*





Patriks korv!




Haha!




Roade!








Joa kör bil!




Köpte godis...sladdar?snören?band? på marknaden. GOTT och typ bara gjort av socker! iiiuh..





Och här kommer bilden som gör att mina vuxenpoäng ligger på NOLL igen....



.
.
.
.
.
.
..
.
.
.


Ylvablå fick gå sådär i heela Maxi och även i hela Willys efteråt!
Jag har fortfatrande inte sagt något.. undra om hon märkt nå ?



Så, vuxenpoängen puts väck. Jag är helt enlelt inte redo för vuxenlivet ännu.




GONATT!





2009-05-02 | 23:53:42 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Var det därför du verkade så frutt igår när vi träffades på byn?

Var ju faktiskt tänkt att vi skulle komma,hade längtat jag med men Jonny började må skitdåligt så det var därför vi inte kom :(

Förlåt förlåt

Hoppas vi kan ta igen det snart :)

Saknar dej ju

2009-05-03 // 01:54:00
» Sofia

Kul :P Hoppas vi ses snart! Har ju present till dig :P

Kram

2009-05-03 // 13:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback