Den nakna sanningen..

.. kan vi kalla rubriken dåe.. Jo för att jag ska nu visa den nakna sanningen - Da GullGull utan smink. WHOTTA? Nejdå! Det jag egentligenegentligen ska visa är ju denna modeaccoserar som är så populär, de här röda brillorna. Och nu tänker ju ni, '' a men gullgull ska ju ba va tyst asså, hon äger ju ett par Själv?'' Om sanningen ska fram - JA! jag äger ett par fjortisbrillor. Men jag betalade inte en krona för dom. Jag hittade dom nämligen (DET ÄÄR SANT, SLUTA NU) så ja, är detta snyggt eller? (dum fråga eftersom allt sitter snyggt på en skönhet som mej ;D )

RÖÖÖÖDA!, för lysets skull!


röda brillor = röda kinder = TRÖTT!






 

 


 

 

 

Yeah yeah, vi slutar här! annars kan det bli för seriöst detta. Ja, skratta om ni vill eller så får ni väl låta bli. ja. eehm..

JA, vad har man dom här plastbrillorna till ? Ni ser ju iaf HUR jag använder dom. Skitsnygg blir jag dessutom! hujedamej. Och ett plus i kanten e väl att jag e 100% sminkfri *applåder*, så om ni inte känner igen mej på bilderna så är det alltså DÄRFÖR! ]har kollat igenom de här inlägget och fan hur jag ser ut osminkad, excuse me men herrejävlar,haahaha)

 

---

När jag ändå håller på kan jag lägga upp mera bilder :D

 

 

Värdens fulfinaste SIMBA THE KING!

 

haha, tanteeeeeen!

 

UGGLAN! hoho hoho hoho

 

jag åt ungefär 2534 mandariner. HIMMELSKT!

 

Tanteeeeeen alltid lika road av att umgås :P

 

slöseg söndag. Jag och Goofys myste iaf..

 

 

FAVORITMAT NUMREO ETT! RIS OCH KASSLEEER!

 

När ylvablå umgås med mej ser hon alltid ut såhär, orubbar!

Alltså, inte rubbad,utan man kan inte rubba bort just det smajlet..

 

Vad vaaa de ja saaa! här ska vi till Örebro..

 

Ser jag ett liiitet fliin? JAA DET GÖÖR JAG ALLT!

 

Vi, alltså jag ylvis o poopi åt lunch på kina. UNDERBAAAART!.. MER RIS TILL FOLKET!

 

Och där näst högst upp har vi teeeeelia!

 

 

kebabsallad på kupolen är alltid och förevigt godast i VÄRLDEN!

 

VÄRLDENS SNÄLLASTE OCH SÖTASTE POPPELINA! <3

 

no comments.

 

Min El Taco pizza. amerikansk. HIMMEL! Friendsnostalgi ;)

 

Myyyyshiiit!

 

Grrraaowh!

 

Nygifta bögparet! så sött så!

 

Men ojoj så puttinuttit dååå..

 

Ser ni mördarblicken ?

 

eeehm.. no comments..

 

Cutie..

 

Fisun som ÄLSKAR att va me på kort. syns väl ?

 

 

Vi avslutar med en liten egobild där mina kinder är röda och runda.. jag gillar rött.. så..

 

 

GODNAAATIIS!

puss puss

 

<3

 

 

 

 

 

 




2009-10-05 | 01:51:54 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ron

Du är världens sötaste du.

Fy tusan så söt.

puss <3

2009-10-05 // 10:52:01
» Fisen

Roligt med dina bilder :D Speciellt bilden på Fizu :D:D:D:D:D Höll på att dö av skratt :D

2009-10-05 // 15:48:15
» Oscar

Hon är ingen uggla, hon är en PUMA! ;)

2009-10-05 // 17:21:03
» Anonym

2009-10-05 // 18:49:06
» Malin

Hahah! Altså, vad har man sånna dära brillor till egentligen!? :/ Men du är söt ejda!

2009-10-06 // 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback