jafyfan

Idag har hag vaknat på helt fel sida. Jag har huvudvärk och svettas konstant. Så jag ska göra en hatlista vad som hitills har retat upp mej ännu mera idag!



THE HATELIST!

  • Gamla gubbar med käpp (jaja, dom är söta) som givetvis ska krypgå i snigelfart läääängst bak i bussen även om det finns lediga platser längre fram. Vilket betyder att bussen måste stå blixtstilla så inte lilla farbrorn ramlar och slår sej.. Seeen kan vi åka iväg igen..
  • Ja jag är tjock. Och jag förstår mej inte på folk på tradera som säljer kläder under min storlekskategori och har kläderna som säljs PÅ sej på bilderna.. Det vore en sak om man vore en liten 15åring som ska sälja sin BH eller stringtrosa.. Men nu handlar det om runda tanter, inte så tilltalande nej..
  • Mina mandariner är slut, satansihelvetesfan.
  • Jag är UTSVULTEN! det SVIDER i magen för att magsaften är så ensam där nere,..
  • Jag har fula kläder- Endast fula,tråkiga. Fula. fult.
  • Mitt frisörschampo är slut som luktade cider. Fan.
  • Fjortisar som använder dunjacka,tjock halsduk och vissa har mössa, men GEMESANTSAMT har dom endast ett par tunnatunna genomskinliga tights. WHY? Vadå bara fryser upptill?
  • Jag har sovit skitkasst i två nätter i rad. Drömmer samma hela tiden..
  • hundar som tigger. vid namn DAIZY!



nu ska jag dricka cola och tycka synd om mej själv! TJAO





2009-10-08 | 10:02:18 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» frida

jag fryser häller aldrg om benen, han ha leggings på mej även om det -30 grader utan att frysa..



Och tanterna som har bhar på sej på tradera, de är väl för att man ska se hur dom ser ut när dom är "utfyllda" annars syns de inte alls hur dom ser ut!

2009-10-10 // 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback