Lyckligast.

Jag känner mej som världens lyckligaste just nu! Min Käre pojkvän,/sambobambo har köpt biljetter till midnattsvisingen till TWILIGHT + NEW MOON! Och ni som känner mej vet HUUR jävla besatt jag är av Twilight, precis som fjortisarna är.. Så det är jag och fjortisarna som kommer sitta och böla under bion, hahahah!

Ett plus i kanten för mej är att jag endast har sett TWILIGHT EN ENDASTE gång. Ändå är jag lika kär.



 

 

+

 



KÄRLEK!

2009-10-23 | 14:04:44 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

du är en riktig bajsapa! bara så du vet... ja tycker inte alls om dej....

2009-10-25 // 11:53:26
» Malin

Du Ejda, I'm gonna kill you, just wait! Ja har inte tagit tummen ur arslet å åkt ner till borlänge ännu.. Passa dig för att sätta foten i dalen :P mowhahhaha..



du ja är så jävla avis.. ja vill oxå se new moon...

2009-10-26 // 19:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback