dryyygt..

[eftersom du inte har nån blogg så skriver jag de väl här då..]

Käre Anonym/Marit!

Du påstår att du stått o väntat vid ICA MAXI här i Borlänge EN gång, och väntat på sms från mej för vägbeskrivning? okej.

tips:

1. Smsa nån timme innan du är i Borlänge, så du hinner få svar i tid!
2. Om du nu läser min blogg borde du fattat att vi bor utanför ICA, och området vet du. Har du glömt det vet definitvt Patrik hur man hittar hit. Det finns bara ett ica i det här området.
3. Testa att ringa om jag inte svarar på sms! jag har inte alltid mobilen breve mej
4. Av alla gånger du kört förbi här, ska vi säga 15 gånger? Så har du engagerat dej EN gång för å komma å säga hej. Och det tycker du är mycket?
5. Du får snacka skit om vem du vill, det var inte det inlägget handlade om. Det handlade om att du inte hade accpeterat att jag tagit med någon du inte gillar hem till dej!
6. Jag lägger upp precis vilka bilder jag vill i MIN blogg. Det här helt frivilligt att läsa den.

Kvitt? bra!

2009-09-10 | 16:02:48 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback