Bak och gris!

Igår bakade jag detta:


 

 

 

YEAH! Idis specialkladdkaka! mjums! (nästan slut)..

 

Men det roligaste o baka var detta...

 

 

Och sen ska man anväda kläder som är PRECIS lika snygga före bak som under.

 

 

Deg är gott!

 

Räkor. eller som Johan säger 'rEkEr'.. Jävla 08a..

 

deg platt och med en speciell tomatsås på..

 

Början på fina pizzan..

MEN så kom vi på ''OSTFAN''... Bara o plocka bort min fina konst..

Och ja, alla skinkbitar MÅSTE ligga lodrätt..

 

REKER,tacoköttfärs,kebab och kyckling. Inte illa pinkat här inte!

 

 

Dom myste! dom är kära. Dom är homosexuella!

 

REKAN!

 

 

Å så va ja inne på e affär. Och där såg jag denna.

Den bokstavligt talat SKREK efter mej när jag gixk förbi. Så jag tog den hem...... Med utbyte mot pengar förstås!

Den heter Grisen! Kom på det alldeles själv

 

 

Nu ska jag badaa!

 

 

 

 


2009-09-02 | 15:55:49 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Oscar

Man KAN ha osten på sist :)

2009-09-02 // 17:04:06
» Fisen

Duktig du är

2009-09-02 // 21:54:34
» Wysteriia

Svar: Jag förstår inte hur de två killarna som kommenterat hos mig tänker öht. dem gjorde mig riktigt aggro ;)

2009-09-03 // 22:42:08
» Mikaela Urbom

Oj så gott :D

2009-09-04 // 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback