FUUUUUCKY

6 besökare, 2 kommenterarer (Tack Ylvis o Mika <3). Tro nu fasiken inte att det räcker kära folk.
Alla ni 6 idag som läser ska kommentera,annars slutar jag tamefan blogga.. Skriv va som helst. Att jag ÄR en tönt,bäst,snygg,ful,sexig, cuddly. Är vädret fint? Bara visaa att ni FINNS för böveln..

byebye

2010-08-04 | 22:06:43 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mikaela





magen pratar med mig, och ibland så vill de komma ut e fis, och vet du vad jag gör då?. Låter den komma ut och förpesta min luft för en stund, jag intalar mig att jag inte är bajsnödig och att mina pruttar luktar gott idag... trotts att det inte alls stämmer..

jag Åt ägg idag, och det var så himla gott, med massa salt :D Snart ska jag sova,, men jag vill hellst vara vaken och kolla efter massa fina saker som jag inte har råd med.



Du är en hottis, och jag tycker att du borde blogga, för du är min favvoblogg blink blink.



Godnatt nu, och blogg massor <3 Puss

2010-08-05 // 00:51:58
» Ronja

Har vissa problem med minnet, åldern du vet.

Kan du hålla dig till dessa lösen nu så blir vi 7!



Puss

2010-08-26 // 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback