Liten uppdatering.

Så ni int ska frutta ihjäl..


Vad gjorde du kl 08 imorse: Var på min utbildning där vi hade lite teori i 5 min,sedan praktiskt.


Vad gjorde du för 15 min sedan: Duschade med Lskling.


Det sista du sa högt: ÄLSKAREJ MEE!


Det senaste någon sa till dig: Älskar dej, kom snart.


Vad var det senaste du åt: Rotmos ch fläsk.

Morgon eller nattmänniska: Frivilligt: Nattmänniska. Vid tvång(som nu): Morgon


Längtar du mest efter just nu: Helg,Jäger , Bio, pizza, chips, cola, tacos. Och mitt kommande armband sötLyset köpt till mej.. ''Faith'...


Sover du tungt? Inte mellan 6-8 på morgonen.


Vad ska du göra härnäst: Ska om exakt 5 min gå till sängs!


Höger eller vänsterhänt: Absolut vänsterhänt,som alla vi smarta är.


Hur många kuddar sover du med: 2, en mjuk en stenhård.

2010-02-18 | 22:17:50 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lisette

vad har du nu drömt lilla söta vännen? :O

2010-02-19 // 09:53:21
» Fisen

Tack för en trevlig helg! <3

2010-02-21 // 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback