11/1 -10

Tudelu!

Idag är det måndag, måndag innebär jobb för väldigt väldigt många svenskar. Måndagsångest finns det något som heter åxå, igenkännande? Men för mej finns det inget jobb att ha ångest till. MEN, idag var det FÖRSTA dagen på min YRKEsutbildning. Japp,så är det. Så sant så sant. Jag vet inte vart detta leder någonstans ännu,så jag ska inte vara FÖR positiv.
Första intrycket var iaf bra. Jag satt breve en ne*er med små öron =) och stoooora läppar. skitsöt =)

sitter nu och äter fetaost som blev över sen i lördags. Älskar saltsmaken som är i osten, muums.. Oj,nu blev de matsnack. Det får ju inte förekomma i denna bloggen för dom blir anonyma männikskor aaarga.. Dom blir ävn arga när ja lägger upp bilder på Johan.. Hmhmhm?

Nu vet ja inte va ja ska skriva mer :D


puss

2010-01-11 | 15:40:33 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisn

Är så glad för din skull att du börjat på någonting :) Det ska vi fira med bio framöver ;)



KRAM!

2010-01-11 // 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback