6/1 -10

Idi och Joa!



Joa ser lycklig ut!



Vad har ni för relations status? Kära.
Vad heter din pojkvän/make? Johan Mikael Nilsson
Vad kallas din pojkvän/make? Joa, Joi, Älskling eller Prutten av Molly.
Hur gammal är din pojkvän/make? 23 solvarv gammal!
Hur lång är din pojkvän/make? Ungefär 1.76- 1.80m. Iaf längre än mej,viktigaste.
Vad har din pojkvän/make för ögonfärg? Bluuue like meee..
Vad har din pojkvän/make för hårfärg? Det har jag också undrat. Nå mellanblondaktigt.
Vilken skostorlek har din pojkvän/make? 43 typ :D
Vilken stad/by kommer din pojkvän/make ifrån? Från början är han rumpmas.





Bor du och din pojkvän/make ihop? Sambobambo, yes!
Har din pojkvän/make barn? Haha, nej tack gode gud!
Har din pojkvän/make körkort? Yeah ;) Välanvänt.
Vad jobbar din pojkvän/make med? Elektriker.
Vad hos din pojkväns/makes personlighet attraherar dej mest? Hans glädje,humor och förståelse.
Vad hos din pojkväns/makes utseende attraherar dej mest? rumpan e riktigt het. Jag gillar rumpor. Och hans babylena hud..
Vad heter din pojkväns/makes pappa? Ove
Lyckligaste stunden med din pojkvän/make? Hela tiden.
Beskriv din pojkvän/make med tre ord: Ketchuptokig, volvoälskare och lite mammig.
Vem är din pojkväns/makes stora idol? Jag tror inte han har nån spceill idol, utan lyssnar på allt möjligt..
Vad gör din pojkvän/make just nu? Skrattar åt Somba som är ful.
Vill du ändra på något hos din pojkvän/make? att han ska 'se' saker när det behövs.
Ved hette din pojkväns/makes första riktiga flickvän? Elin.
Vad hette din pojkväns/makes flickvän innan dej? Elin.



Och så lite om dej..

Vad hette din första riktiga pojkvän? Jocke. De före har jag struckit ut ur mitt kapitell som ''fdingar''. De va bara en kul grej som inte slutade kul.
Vad hette din pojkvän innan denna? Joxis!
Hur gammal var du när du förlorade oskulden? Oj. 15år ? Men jag har förträngt den händelsen helt.
Hur många gånger har du varit förlovad? 0.
Har du haft ett "one night stand"? Ja. Och det är inget skryt. Vill inte säga nån siffra.
Hur många barn vill du ha? minst 2 högst 4. Så jag säger.... 3.. Har redan bestämt namnen..
Vill du gifta dej? Nej. Ser ingen mening med att ''skylta'' med sin kärlek. Dessutom vill jag inte ägas av någon.
Spelar hudfärgen på en kille någon roll för dej?Ja. Men det har inget med rasism att göra. Jag har bara aldrig varit attraherad av någon som har en annan hudfärg mot min.
Din favoritfärg? rostfärgat. rött och svart. Avskyr blått.
Vad har du för mobil? Nokia, alltid Nokia <3
Vad har du för dator? Ööööhm. Jag har två. En gamling som är min käraste. En Acer. Och en mindre vit snygging som heter Asus/rövoss
Vart bodde du senast innan där du bor nu? Hos muuuuuna på mitt fina rum.


Dina val.. (endast ett val/fråga)

Hus eller Lägenhet? - Hus.
Stockholm eller Göteborg? - Sthlm. Göteborg ligger för långt bort.
Vinter, Vår, Sommar eller Höst? - Hmm. Hösten.
Dag eller natt? Dag. Då känner man att man lever.
Katt eller Hund? Katt. Men jag SKA ha en mops en dag..
Explorer eller Firefox? FIREFOX <3
Vit eller Svart? Aldrig vit.
Pepsi eller Coca-cola? Kåkkakåla
Grekland eller Spanien? Oj. Jag gillar värme,maten och historian bakom Grekland. Så svaret blir Grekland.
Prickigt, randigt eller rutigt? rutigt om jag måste. Uscha..



2010-01-07 | 00:24:36 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Din pojkvän kan ju inte vara 23, han ser ut som 12. Gillar du lammkött?

2010-01-07 // 12:16:46
» Fisen

Fin lista :P Får jag kopiera?^^ Men ändra svaren såklart:P

2010-01-07 // 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback