31/1 -10

Fan vad skönt med helg. Har sovit till 10 och 11 lördag och söndag. Sjukt härligt med sovmorgon. Synd bara att helger går så fruktansvärt fort :( . Helgen har mest bestått utav lathet och god mat (som vanligt alltså). Förväntade mej både att J's pappa och min moster skulle komma hit,då det var bestämt så. Men fick veta LÖRDAG KVÄLL att hon låg hemma med feber och ont i kroppen.. Jag som nääästanhade bakat bullar. Men bara nästan :P

Idag har jag sorterat upp alla mina filmer i bokhyllan. När vi flyttade in här så tryckte jag in alla filmer i tillgängligaste luckorna. Så idag hittade jag en låda med MASSA filmer jag totalt glömt av. Gamla klassiker och MASSVIS av minnen for runt i mitt huvud. Fyfan vad jag älskade dessa skräckfilmer.


 



En klassiker i min samling :D riktigt dålig :D haha!



Hittade en heeeeel deeeel dubletter. Har säkert 10 filmer som har en tvilling..





Innan maxi..


Vaacker utväxt......

 

Hemma igen :D

 

Boobies :>

 

 

 

puss

 

 



2010-01-31 | 21:18:00 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Jag tyckte att den gick å se på. visserligen märks de att de ska bli en triologi.. ;)

2010-02-01 // 11:41:47
» Fisen

Du la inte upp kortet på en djävulsk romans som vi spotta popcorn till när vi såg den på bio xD Fina bilder på dig :D:D:D

2010-02-01 // 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback