feelings sucks.

Jag har inte skrivit på ett bra tag. Känner inte alls för det. Har mycke skit inom mej som intek ommer ut,nånstans. Varken från hjärtat eller röven (kommer ut.. som fisar)..


Peace and love hela veckan lång. slutdag idag. JAG HAR SETT jOHAN KANSKE SAMMANLAGT 1 TIMME UNDER DESSA DAGAR. SJUKT ONORMALT ATT LÄGGA ALL SIN LEDIGA TID PÅ peace and love som han itne får ett skit för. åker 9 på morronen och är hemma 3-halv 4 om NÄTTERNA.. Jag mår skit av det. Jag är en sån person som inte kan eller vill vara utan min partner längre än det BORDE behövas.

Idag när han skulle gå när jag precis vaknade frågade jag '' Vart ska ddu ? Det är söndag idag. Det är slut nu! ''.. '' Nej, det är sista dagen idag. o plocka ihop.. '' JA, men då kan väl FAN dom plokca ihop då. du har varit där DYGNET RUNT i en vecka nuu. HERREGUD..''.. Tror ni jag fick något svar? nej. Och han tror att en liten minisemester i husvagn ska hjälpa så känner han mej inte. Jag vill inte bli INTVINGAD att sitta i en stekhet bil i några dagar bara för att vi MÅSTE umgås.

Så less på allt just nu. Vill bara dra åt helvete. försvinna. Och stå breve o se på hur folk reagerar när jag är borta. För visst vore det spännande? Kolla på folks blickar och läsa deras tankar. se deras ånger och samvete om varför dom itne fanns för mej längre,eller hur allt kunnat bli annorlunda om man brytt sej mer. Jag kommer nog aldrig bli så uppskattad som när jag är död. Och det gäller inte mej,utan alla. direkt nån har dött så känner alla personen o alla är så ledsna. Jävigt tragiskt egentligen. att man måste dö innan nån börjar bry sej.


--

Undrar hur livet sett ut om man gjort annorlunda för något år sedan. Jag tror, seriöst, att jag vore mamma i dagens läge. Läskig tanke. Men jag tror faktiskt det.

2010-07-04 | 14:25:11 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

You will always be in my heart <3<3<3<3 Du är den bästa man kan ha!!

2010-07-04 // 17:51:13
» Ronja

Visst är det stört att folk plötligt känner en när man dött.



Men du, vi som känner dig redan, vi älskar dig, underbara vackra!

Pusspusspusspuss

2010-07-04 // 20:12:39
» Mikaela

inte för att vara elak... men han kan få sitta där å svettas själv så kan du å ja myyysa i min säng <3



2010-07-04 // 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback