Spotify is the shit

Jag kollade min lista på SPOTIFY på MINA mest spelade låtar. Seriöst kom de flesta som en chock.. Men ACK så OTROLIGT roligt  :D

[Den till VÄNSTER betyder de artiser jag lyssnat på mest, Och den till höger betyder de låtar jag lyssnat på mest.. Its easy..]


Jag och Paint hör inte riktigt ihop.

I den RÖDA texten står det '' Sök på ''Love the way you lie'' och välj andra låten uppifrån. skitkass. Den spelas automatiskt efter Rihannas/Eminems låt. Tyvärr har denna kommit med på min topplista xD''...




Så, mina nya idoler är alltså Smurfarna? Hmm. Hur får man deras autografer??





(( Den mystiska låten som kommit in på topplistan som samma titel som Rihannas,så är det denna låt:
Penelope Torribio – I Love the Way You Lie ))

2010-07-31 | 03:17:21 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback