kläder <3

Jag har insett en sak. Jag har alltid skämmits och mått dåligt över mitt ''shoppingmissbruk''. MEN, nu har jag komimt på att fan,det är inget missbruk. Jag har alltid sagt att jag shoppar när jag mått dåligt och så. Men jag har varit jätteglad hela dagarna denna veckan,även idag. Gick in på Lindex och handlade tröja,hårsnoddar,smink o sånt. Va lika lycklig när jag kom ut igen. SÅ jag tror inte jag har ett missbruk, jag bara ÄÄÄÄLSKAR att shoppa, och det kan jag väl knappast vara ensam om ? de flesta,väääldigt många andra tjejer älskar ju o shopppa, så det bevisar väl åtminstone att jag är tjej ;D Dessutom sa Johan igår ''Det är faktiskt kul att du som är lite rundis gillar kläder'', komplimang elelr inte,jag blev då glad xD.. Nu ska jag sminka mej med mtit nya smink ;D


UPD.

 

 

 

Jaa, sminket alltså. syns värdelöst dåligt i mobilkamera. jag har iaf köpt blå eyeliner. har ALLTId HATAT när folk sminkar FÄRG på ögonen ((svart är inte en färg)).. MEn nu tänkte jag ''VAFAN'', o köpte blå till min blå ögon.. Tycks?' xD


2010-06-18 | 13:03:16 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» MIII

Fiiiiiiiiiiinnt

2010-06-18 // 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback