Lite bilder igen då :P

 



Bollen idihslidi!


 


<3


 

jag tycker mitt hår är kort. ÄNDÅ ska jag klippa det kortare om två veckor. jisses.

 

 

 

 



Mollys stolta morot..








gladA? xD



molly mella...



=)




<3 <3 <3



Can't read my can't read my no he can't read my pokerfaaace!





Mamma o sitt nyinvunna mjukisdjur NISSE!




NAAW!











MUMS!



såhär ser man ut efter ''smset'' när man torkat ögonen :P xD




dumma människan som förstörde mitt smink xD



:S




TILL MIKAELA <3

2010-06-18 | 15:05:56 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» MIII

skrattar :D HAHA JAG Älskar sista bilden! <3 ;D



2010-06-18 // 16:08:54
» Ronja

Du är så söt att jag blir alldeles varm i hjärtat!



Puss puss puss

2010-06-18 // 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback