dag 2

Mikaela tyckte att jag skulle uppdatera min dag 2 nångång.. Såja,jag får väl göra det nu..

Igår hände det inte alls så mycke gällande hormonerna då.. Typ. Natten mot igår har jag drömt hela natten,snurrat jävligt mycke och vakande på Johans sida och va jättenära att ramla på golvet? Har legat på armen åxå fast jag inte skulle det :( .. Humörmässigt och sådär har iaf inte jag märkt någon skillnad alls. Så jag vet inte vad jag ska skriva?
(jag kan himla med ögonen lite o säga att armen göör såå ont, o så slipper jag göra mat,superbra)

Igår unnade jag mej o såg en film, denna:



Jag har mina skräckfavoriter,och i topp ligger Blair Witch. Denna är nästan uppbyggd på samma sätt tycker jag. Det blir liksom värre och värre. Dessutom filmas allt i ''andra hand''. Det är alltså inga proffs som filmar som det är i 95% av fallen i filmer. I denna så filmar själva skådisarna sej själva så det blir mer verkligt,tycker jag iaf..

Betyg 4.5/5

Inte en heel 5a, men bättre än en 4a ;)

Den handlar om ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt, och för att skaffa bevis installerar de övervakningskameror som ska spela in vad som egentligen händer när de sover.



puss.


2010-03-18 | 11:47:09 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miikaelaaa





Jätte bra ida, att du uppdaterar, gör gärna lite läängre nästa gng :D

2010-03-18 // 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback