..........

Solen skiner. Snön försvinner sakta. Det droppar från taken och de börjar likna vår. Ändå sitter jag här o känner mej sjukt megadeppad. Jag vet inte över vad, hur, varför. Jag bara är det. Känner mej extremt ensam just nu. Vill ha den där personen jag kan prata med. Fan att jag inte har dej. Vem du nu är. Skit!

2010-03-10 | 13:40:06 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miiikaela





fan skulle cykla till kupolen idag för att göra lite kul med pengar som inte existerar. Det gick inte alls att cykla från mazerhallen, slask överallt!! och jag blev blöt om fötterna :(:(..



Lilla gullunge du kan tala med mig, jag ger diig massa kärlek <3

2010-03-10 // 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback