Lindt <3

Idag är jag deppig. Idag har jag bestämt att jag ska få deppa riktigt rejält. Choklad och revbenspjäll framför Topmodel ska det tamifan bli.

Igår fick jagreda på att jag ska öra omprov på två omprov av åtta. Men istället för att deppa så försöker jag se de som att jag har klarat 6 stycken, ungefär 60-70 frågor. Riktigt stolt.MEn vore ännu merastolt av att ha klarat allting.

Vi gjorde (vi som hann) även de praktiska provet. Jag klarade mej ganska galant om jag får säga det själv. Det är så enkelt att komma ihåg när man har fått göra det en gång innan. Enda ''pricken' hon gjorde på mej var att jag gjorde tvärtom på en sak. Men hon sa att det va så enkelt o göra de felet så det gjorde egentligen ingenting.

Såååå, Godkänt på det praktiska. YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY!


nu ska jag fortsätta äta choklad och deppa! Och ingen choklad som helst,utan Lindt <3

2010-03-10 | 09:31:59 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback