Some Pictureees..

Utbildningen är klar,iaf på ett ungefär. Men jag slipper gå dit mer. Jag slipper matlådor. Men kommer inte se Mikaela lika ofta :(
Har ingen lust att skriva så jag lägger upp lite bilder.. Har inpackning i håret som jag snart ska bada ur. HIhi..



Visst ser ni väl vad de står? funny,huh?



Ingen ide jag kommenterar här.
Vissa folk blirså jäkla avundsjuka att dom slutar höra av sej. Löjligt så det skriker om det.




Bokrea is good shit! Jävla bitterfitta =)


Fizu har lärt sej poosa efter alla topmodel-avsnitt jag tvingat henne att se.




Förlåt,men i LOVE MY HAIR! (OBS; man får inte tycka om sej själv)




SKOTER! Rätt stor yta å åka på va? ;)



Hoppetornet!



Nice Baby!



tur att nån gör de..




Städade hela jäkla kylskåpet,det behövdes.
Bara så ni vet så är det inte SAFT/fanta i fantaflaskan....



Jag och min älskling! Ursäkta att jag inte varnade för den osminkade bilden!




Tada..! Vin och öl.. i massor..



Har tre sorters senap. Jag HATAR senap.




Massa Gull på kylskåpet! Oj,LADY GAGA kom med. URSÄKTA!



Bjöd på lunch!




Ylvis gillar! Schulman-tummen på topp!




sista dagen på utbildningen tyckte jag och Mikaela att vi skulle leka istället. Ni vet när en gör huvudet, viker,andra personen gör armar,viker... osv.. VISST BLEV DE ASSNYGGT?




En flickgris!
--




Fick blommor av Elsk igår.

NEJ,jag är inte gravid.
NEJ, vi firar ingenting
NEJ, jag har inte gjort något bra för å förtjäna dom
NEJ, det är inte synd om mej = tröstblommor
NEJ, Jag är inte gravid (lika bra nämna de två gånger)




Veck,hängtutt och klet/inpackning fulla håret! Sexyh Biatch!




Ser ut som om jag har kort hår,AND I LOVE IT! Vill ha kort hår som dom i toooop modeeeeel:'(



BADAS!

2010-03-12 | 13:51:52 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lys1

ÄR DU GRAVID?!



nej då, jag bara fick lov. :D förlåååt.

haha, fint kort på miss, hon gillar top modell va? ;)

2010-03-13 // 13:13:51
» Fridih

Du är jätte söt på första bilden.. avis! jag vill också va så söt.

2010-03-13 // 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback