Alejandro..

Nu är jag äntligen inne på sista veckan på praktiken. Om jag får ursäkta så avskyr jag praktik,men nu är den snart över och det är ju skönt! (men fan,gratis slavarbete 7-16 varje dag är inte ''the shit'')
Nästa vecka är det prov måndag,tisdag,onsdag och slutligen torsdag. På fredan ska vi ses o ta ''farväl'' och då,om vi klarat provet,få sertifikat för utbildningen. Jaja, inga prov gjorda än heller..

Jag mådde nyss BLÄ för alla räkningar jag betalat,men tack vare min underbart söta mor fick jag shoppa lite sommarkläder :) ni kan ju GISSA hur glad jag blev för de ;)


Igår blev de mysfys med Lys1. Ja, hennes nya stavning som hon inte vet om än, LYS1 ;). Åt lunch och hon följde mej till Blge-sjukhus för att ge blod. Det gick som förväntat åt helvete då jag nästintill va tom på mat i min mage. Var huur nära som helst o spy och allt snurrade, kallsvettades överallt. Och då menar jag ÖVERALLT. Ja, även på rumpan. Men de säger vi inte till nån.

Har 'bara' 8 dagar kvar av utbildningen. Förlåt att jag upprepar mej hela tiden. Men det är så inihelvete skönt att ha klarat av en utbildnnig,gått i 9 veckor trots att jag känt FYFAN flera gånger. Men snart är jag klar.. snart snart.. Och FYFITTA(sorry) vad de ska firas den helgen. Sofia,kommer du? Ylvis,e du på?
--







I KILL YOU!

 

Förlåt,jag vet att jag inte får.. Men du e så fruktansvärt söt <3

 

xD

 

sexi! år nåt

 

Fick alla <3-present på posten..

 

Från FRIDI :D

 

En jättesöt och skitgod choklad :D TACK!

 

Hacka lök IS THE SHIT! (bäst är när man börjar klia sej i ögonen)

 

Avlånga vackra Zimba <3

 

Har ni vägarna förbi IKEA;så köp deras doftljus, woooonderfuuul..

 

Alla <3 -present av OA :D

 

Vi har konstiga katter.

 

älskar skitfula kattbilder.

 

 

haha xD

 

xD

 

 

Nu slut p¨kattbilder tror ja :P

 

 

ju



2010-03-02 | 12:47:11 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

2010-03-02 // 13:08:19
» Fisen nr 1

Jag är absolut på när du ska fira :D:D:D:D Fin bild på dig längst ner ;)

2010-03-02 // 15:19:57
» Malin

vilken fin sida ejda! :)

2010-03-03 // 09:18:11
» Frida

superkul kattbilder =D

2010-03-03 // 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback