angående bloggar..

Sorry,men fan vad jag har slutat läsa bloggar. Det kommer nya bloggar varje dag,kassa. De gamla som va så himla bra och provocerande har idag blivit tråkiga o helt ointressanta. Till exempel dessa,de läste jag förr varje dag och idag händer det att jag går in sisädr en gång i veckan:

Blondinbella -
Jag var nästan den enda som gillade när hon provocerade i början när hon blev som kändast. Hon muckade verkligen och skröt om sina pengar och sitt liv. Idag provicerar hon ingenting. Hon har istället bytit ut sej till Stress-bella och är typ ALDRIG ledig. När hon väl är ledig så mår hon dåligt för hon har inget att göra. Idag läser jag inte hennes blogg,den handlar endast om allt stress hon gör och hennes klädkollektion som inte intresserar mej för fem öre. Sist jag läste nått intressant i hennes blogg va månader sen.. Bye bye blondinbella

Stina-Lee -
en logisk förklaring - hon blev mamma och insåg att bloggandet handlar inte (längre) om liv och död. Bye bye Stina ( jag tycker hon fortfarande skriver skitbra)

Egoinas värld
- Hon va skitkul. Hon blev mindre kul. Idag är hon inge kul alls. storhetsvansinne över henne tycker jag. Var hon egentligen kul NÅNGÅNG?  bye bye Egoina

Katrin Zytomjerska
(???) - Va kul för ett tag sen. Hon är även fortfarande rätt kul. Men hon har blivit för mej tråkig,ointressant och skriver om skittråkiga saker . Dessutom är Bingo rätt ful (kanske snäll då :P )., bye bye Katrin

Kenza -
Jag va som alla dagens 'fjortisar'/småtjejer är,besatt av henne. Läste henne blogg utan och innan och visste mycket om henne, gillade henne bäst efter blondinbella. Men nu,jag vet inte? Hon är egentligen ganska (jävligt) ointressant. Hon festar jämt. Festar hon inte så är hon utomlands i nått varmt land och festar där eller bara njuter av o slippa kylan i Sverige (som hon alltid klagar på). Har INGET gemensamt med henne, med blondinbella hade vi iaf hårfärgen gemensamt ;) (fast jag är ju fejk då:P ) bye bye Kenza

Mamma Becka, 17 år och 3 barns mamma. - Följde bloggen precis när hon fött tvillingarna och bodde i hus med sin nu ex-kille. Bloggen är fortfarande lika bra (näääästan) som då. Synd är bara att hon uppdaterar kanske 3 gånger i månaden, som jag har 100% förståelse för. Måste vara svårt å hinna med allt med 3 småbarn plus skola. Väldigt duktig och cool tjej.

Bloggar som jag fortfarande däremot LÄSER varje dag är dessa två:



Att vara Charlie Schulmans pappa
- Klockren blogg på alla sättoch vis. Alex äger.

Spiderchick -
Inte klockren men roar mej oftast! Spiderpig,spiderpig, yäy.

-----------

Och nej,jag läser inte Kissies blogg. Tycker enormt synd om människan som mår så otroligt dåligt. Hoppas hon inser det snart och lägger ner bloggen.

Och ni andra okända människor,jag läser inte era bloggar ofta alls. Om jag ens gör det? Jag vet iaf definitivt M's blogg så ofta jag kommer på den. Men sen e de nog stopp.

2010-03-30 | 16:41:52 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Vad köpte han sig för kamera? Och måste man köpa till en såndär batteri hållare? =)

2010-03-30 // 20:29:44
» Malin

Aha =) Jag funderar på en Nikon 3000.. Okej, är det special batteri till en systemkamera, eller funkar det med vanliga typ AA batterier?

2010-03-31 // 00:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback