Mitt hemliga ligg.

Ida säger:
Grr ;) men jag är kall :(

M. säger:
du blyg ;) mig kan ha kläder på

Ida säger:
varför kläder på ;) grr

M. säger:
meeeen ;) mig inte vill fryyysa

Ida säger:
näe men vi kan värma varandra ;D

M. säger:
jaaa, men inte om du är som iiiis

Ida säger:
Näreå, inte is ;)
jag e ljummen,du e ljummen,tillsammans blir vi heta ;) (egentligen mera ljumna)

M. säger:
xD ojoj ;)

Ida säger:
Ojojo ;)

M. säger:
:*

Ida säger:
mums

M. säger:
mkt muums
KOm nuu då ;) mig sova,

Ida säger:
Jaa jag kommer snart ;) kryp neer du ;)

M. säger:
bra <3
heejdå ses snart <3

Ida säger:
Hejdå ses snart gulle ;)



Fan vilken natt <3 ;)

2010-05-11 | 23:25:34 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback