Det var allt för längesen, nu börjar Idas nya bloggande..!

Det här är en gästbloggare, som alltför länge väntat på ett spännande, innehållsrikt och kärleksfullt blogginlägg av söt-Idan..! Är jag den enda som är in hit och kollar efter nya inlägg och ständigt blir besviken av att få läsa samma inlägg varje gång, eller finns det fler så att vi kan göra en protestlista så att hon förstår, detta är inte okej..!?
 
Annars vill jag berätta att jag hade äran att träffa myset i veckan, på lasarettet! Kjamar blev det, så musigt så. <3 Önskar vi bodde närmre så vi kunde umgås lite också. -det där med bara kjam känns ju lite ytligt sådär. Kärlek vid första ögonkastet kan man inte förneka dock! ;) Och för ett tag sen fick jag reda på att hon skulle till stans biograf, genast åkte jag dit för att sno lite närhet. =)
 
-man gör aaallt för kärleken.
 
Så, nu är det påbörjat, håll värmen i bloggen innan den fryser ihjäl!
 
Pussgull. <3

2012-12-08 | 10:14:59 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback